Nasza strona nie pokazuje dostępności obiektów, pozwala wyłącznie na ich kalkulacje oraz dokonanie wstępnej rezerwacji. Dostępność musimy potwierdzać bezpośrednio w obiekcie.
Wyślij zapytanie na adres info@ski-planet.pl, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 71 7254068 lub wypełnij formularz na naszej stronie z prośbą o kontakt.
Aby wyświetlić cenę całkowitą wpisz poprawną ilość osób oraz wiek dzieci. Dodatkowo pod każdą ofertą znajdziesz informację o opłatach obowiązkowych płatnych na miejscu, które najczęściej występują przy wyborze zakwaterowania w apartamencie bez wyżywienia.
Kliknij przycisk “Dalej” w podsumowaniu oferty, następnie wypełnij podstawowe dane kontaktowe i kliknij „Rezerwuję”. Po potwierdzeniu dostępności w obiekcie noclegowym skontaktujemy się Tobą.
Większość zapytań internetowych przygotowujemy w ciągu 1 dnia roboczego. Czas ten może ulec wydłużeniu z okresach wzmożonego ruchu (wrzesień, październik) lub utrudnionego kontaktu z hotelarzem. Prosimy wziąć pod uwagę, że w soboty biuro jest nieczynne, dlatego na rezerwacje z piątku odpowiadamy w poniedziałek.
Tak, należy zgłosić każdego uczestnika wyjazdu.
Karnet narciarski jest wliczony w cenę w wybranych terminach, w dolinach: Val di Sole, Val di Fiemme, Bormio, Ponte di Legno oraz Livigno. Oferty z karnetem w cenie tzw. FREESKI obowiązują najczęściej na początku grudnia, przez kilka tygodni w styczniu oraz w drugiej połowie marca i w kwietniu.
W przypadku doliny Val di Sole, w zależności od terminu, otrzymasz skipass SkiArea Campiglio Dolomiti di Brenta (4 ośrodki, 156 km tras) lub Superskirama Dolomity (8 ośrodków, 380 km tras).
Przed przygotowaniem umowy należy zgłosić czy rezerwacja dotyczy firmy, czy osoby fizycznej. Na podane dane przygotujemy fakturę. Nie ma możliwości późniejszej zmiany osoby zgłaszającej. Do dokonania rezerwacji potrzebne jest również miejsce zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail, imię i nazwisko oraz data urodzenia każdego uczestnika.
Dane do faktury należy podać przed przygotowaniem umowy.
Jeśli pod danym obiektem w “Dopłatach dodatkowych” znajduje się informacja, że rezydencja/hotel akceptuje zwierzęta, to jest to możliwe po wcześniejszym zgłoszeniu tego w naszym biurze.
Zmiany w rezerwacji można dokonać do 7 dni przed planowaną datą wyjazdu. Dotyczy to zmiany ilości osób, uczestnika lub dodania ubezpieczenia.
Dokumenty podróży przesyłamy drogą mailową po opłaceniu całej rezerwacji.
Można zmienić uczestnika do tygodnia przed wyjazdem. Nie ma możliwości zmiany terminu wyjazdu.
Jedyną możliwą formą płatności za rezerwację jest przelew.
Konto do wpłaty znajdziesz w treści maila wraz z przesłaną umową. Podajemy dwa numery konta: jedno do wpłat złotówkowych i oddzielne do wpłat w euro.
Przelewy przyjmujemy w złotówkach (przeliczone po kursie sprzedaży Banku ING z dnia rezerwacji/dopłaty) lub w euro.
Czas na opłacenie rezerwacji zależy od ilości dni, która została do terminu wyjazdu i są to:
3 dni robocze — w przypadku rezerwacji powyżej 30 dni przed wyjazdem
1 dzień roboczy — przy rezerwacji na mniej niż 30 dni przed wyjazdem
W tytule przelewu wpisz numer umowy oraz imię i nazwisko osoby zawierającej tę umowę.
Aby zgłosić dzieci do szkoły, wypełnij ankietę szkoleniową dla każdego dziecka osobno.
W przypadku dzieci, które brały udział w naszych szkoleniach w ferie 2024, nie musisz wypełniać ankiety. Wiek oraz poziom jazdy mamy już zdefiniowany w systemie, dlatego wystarczy e-mail z prośbą o rezerwację.
Po zgłoszeniu zweryfikujemy, czy są wolne miejsca w danym terminie oraz odpowiedniej grupie wiekowej i zaawansowania. Następnie skontaktujemy się z Tobą, aby przygotować umowę.
W dolinie Val di Sole dziecko musi mieć skipass SkiArea, a w Val di Fiemme skipass Fiemme-Obereggen.
Nie. Na szkołę narciarską zawarta jest odrębna umowa, na którą jest osobna płatność.
Tak, wszyscy nasi instruktorzy mówią w języku polskim.
Przedszkole narciarskie przeznaczone jest dla dzieci od 4 do 6 lat, a szkółka narciarska od 6 do 15 lat.
Szkolenia prowadzimy w trzech ośrodkach, w sumie w czterech lokalizacjach:
Val di Fiemme — Pampeago:
Val di Sole — Marilleva i Folgarida:
Kronplatz — Riscone (Riopratino)
Zajęcia w szkole prowadzimy w okresie 6 tygodni polskich ferii zimowych (od niedzieli do piątku) tj. od 19 stycznia do 28 lutego 2025.
Osoby dorosłe zapraszamy na szkolenia indywidualne, które podobnie jak szkolenia grupowe dla dzieci, są dostępne w czasie polskich ferii zimowych.
Rezygnacja jest możliwa zgodnie z warunkami umowy.
Tak. Ski Planet oferuje dodatkowe turystyczne ubezpieczenie narciarskie Ski Premium oraz ubezpieczenie od kosztów rezygnacji.
Ubezpieczenie SKI PREMIUM to ubezpieczenie turystyczne narciarskie, które chroni w terminie podanym na umowie. Działa od momentu przekroczenia granicy kraju zamieszkania i kończy się wraz z powrotem do kraju. Zawiera również ubezpieczenie OC, obecnie obowiązkowe na stokach we Włoszech. Ubezpieczenie turystyczne można rozszerzyć do kwot wariantu SKI PRESTIGE.
Tak. Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji chroni do momentu zameldowania w hotelu/rezydencji. Szczegóły dostępne są na naszej stronie: Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji
Jeśli chcesz ubezpieczyć się od kosztów rezygnacji, możesz to zgłosić:
– przy wypełnieniu formularza rezerwacyjnego na naszej stronie lub
– w momencie podawania danych do umowy
Polisę należy opłacić w ciągu 3 dni od podpisania umowy rezerwacyjnej.
Faktura jest wystawiona na dane z potwierdzonej rezerwacji. Po opłaceniu umowy (i tym samym jej akceptacji) nie ma już możliwości zmiany danych na fakturze.
Tylko osoby, które zgłoszą chęć otrzymania faktury (na firmę lub na osobę fizyczną).
Fakturę zaliczkową wystawiamy po opłaceniu rezerwacji, natomiast fakturę końcową przesyłamy na podany adres e-mail po zrealizowaniu usługi.
Wystawiamy fakturę Vat marża, na której w tytule podany jest numer rezerwacji. Na życzenie klienta możemy dopisać dodatkowe informacje wynikające z zawartej umowy, np.: dane uczestników, datę wyjazdu, miejsce pobytu, cenę za osobę oraz rodzaj świadczonej usługi na pobyt w hotelu, pobyt w apartamencie lub pobyt ze skipassem.
Nie, wszystkie nasze oferty są z dojazdem własnym.
Tak, w Austrii i w Szwajcarii w okresie zimy jest obowiązek posiadania łańcuchów śniegowych na wyposażeniu pojazdu, natomiast we Włoszech będziemy zobligowani do ich użycia, jeśli wymagają tego warunki pogodowe.
Nie. Wszystkie aspekty dojazdu na miejsce są we własnym zakresie.
Voucher na zakwaterowanie i ważny dokument tożsamości.
Godziny check-in i check-out są podane na voucherze. Prosimy o przestrzeganie tych godzin. W przypadku ewentualnego spóźnienia, prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny na numer hotelu/rezydencji podany na potwierdzeniu rezerwacji/voucherze.
Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej. Do przekroczenia granicy potrzebny jest ważny dowód osobisty lub paszport.
Tak, należy się ubezpieczyć, a od 2022 roku obowiązkowe jest też ubezpieczenie OC na stoku.
W większości regionów narciarskich karnet można odebrać w kasie biletowej na podstawie voucherów otrzymanych w rezydencji/hotelu. W niektórych ośrodkach karnety będą przygotowane do odbioru bezpośrednio w rezydencji lub hotelu.
Podczas zakupu karnetów w kasie, należy przedstawić wydruk vouchera zniżkowego na skipassy, który przesyłamy wraz z pozostałymi dokumentami podróży.
Nie, zniżka na zakup skipassów działa tylko przy zakupie w kasie.
W większości stacji narciarskich skibusy są płatne.
Należy skontaktować się telefonicznie z rezydencją lub hotelem na podany na potwierdzeniu rezerwacji/voucherze numer.
Nie, nie mamy rezydenta na miejscu.
Tak, sprzątanie aneksu kuchennego w apartamentach jest zawsze obowiązkowe, niezależnie od opłaty za sprzątanie końcowe.
Wykupując wyżywienie HB (śniadania i obiadokolacje) podczas śniadania podstawowe napoje są w cenie np. woda, herbata, soki, natomiast do obiadokolacji wszystkie napoje są dodatkowo płatne.
Prosimy mieć na uwadze, że internet jest zależny od warunków pogodowych, często połączenie może być słabsze i niekoniecznie działać bezproblemowo.